+ Reageer op Onderwerp
Pagina 1 van 2
1 2 LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 1 tot 10 van 19

Onderwerp: Powermate / Space navigator

1. Geregistreerd op
    Oct 2005

[modedit]
    In dit topic wordt de Powermate aangeboden. Omdat er een discussie ontstond wat je er mee kunt en ook de Spacenavigator komt voorbij. Vandaar opgesplitst naar nieuw topic.

Citaat Origineel gepost door seninha Bekijk Post
    Waarom geen inkoopactie voor zoiets:

Deze is inderdaad ook zeer tof, maar in alle eerlijkheid nu.

Zo een knop is toch altijd meer gadget als echt nuttig.

Als je geen TS hebt dan is het natuurlijk een andere zaak, maar bijna iedereen hier heeft een TS dus die dingen zijn eigenlijk overbodig vind ik.

Het blijft een cool gadget.
    Laatst aangepast door 454ss : 24th June 2008 om 09:19

2. Geregistreerd op
    Mar 2006

Ik heb mijn powermate bij Mailamac gekocht destijds (daar is ie net iets meer dan 40). Het is een degelijk ding en hij gaat straks waarschijnlijk als volumeknop in de pickup komen. Voor de Audi is ie te groot.

Die spacenavigator is erg mooi (en duur). Je kunt hem gebruiken als een soort i-drive mits je frontend daar helemaal op aangepast is. Zou op zich erg mooi zijn, maar met CF of RR zie ik dat nog niet zo zitten. Waarschijnlijk is het met RR nog wel te doen, maar met CF denk ik niet.

3. Geregistreerd op
    Jul 2005

Hoe zit het met de software voor zo`n draaiknopding? Ben erg gecharmeerd van het iDrive systeem van BMW, en de kopie in de huidige Merc S-class.

Lijkt me wel gaaf om zoiets op m`n carPC te hebben draaien, maar dan alleen als iemand anders het wiel al uitgevonden heeft. Niet de skills, zin en tijd om daar zelf iets voor te gaan bouwen namelijk.

4. Geregistreerd op
    Mar 2006

Citaat Origineel gepost door Jurriaan Bekijk Post
    Hoe zit het met de software voor zo`n draaiknopding? Ben erg gecharmeerd van het iDrive systeem van BMW, en de kopie in de huidige Merc S-class.
    Dat kan met de spacenavigator. Er zit wel software bij, maar ik denk niet dat er een kant en klaar iets voor bestaat eigenlijk.
    Citaat Origineel gepost door Jurriaan Bekijk Post
    Lijkt me wel gaaf om zoiets op m`n carPC te hebben draaien, maar dan alleen als iemand anders het wiel al uitgevonden heeft. Niet de skills, zin en tijd om daar zelf iets voor te gaan bouwen namelijk.
    Anders eens op mp3car.com kijken? Daar hangen nog wel eens mensen rond die wielen uitvinden.

5. Geregistreerd op
    Jun 2007

Er staat me bij dat ik eens een thread op mp3car heb gezien waar ze precies dat met die powermate hadden gedaan.
    - Databus -
    - Team Comedy Keepers -

6. Geregistreerd op
    Jul 2005

Mooi zo, ga ik op een verloren moment eens daar naar op zoek...

7. Geregistreerd op
    Jul 2006

Die powermate is toch alleen een volume knop?

Die space mouse is in princiepe alleen voor gebruik in 3D CAD programma's (en google earth), ik heb zo'n ding op mijn werk en kan hier niets mee buiten de CAD programma's.
    Wellicht bestaan er programma's waarmee je de muis ook op andere manieren kan gebruiken maar daar weet ik niets van.
    Geen Scherm, Geen PC, Geen GPS antenne, ... Maar wel een programma

8. Geregistreerd op
    Mar 2006

De powermate is voor veel meer dingen inzetbaar dan alleen een volumeknop. Je kunt er aan draaien, drukken en drukken+draaien. Hij wordt ook veel voor video-editing gebruikt. Met de software kun je hotkeys toewijzen aan de acties zodat je allerlei software er mee kunt besturen.

De Space Navigator is bedoeld voor 3d navigatie (meer mogelijkheden) en is voor allerlei software inzetbaar. Er is een SDK verkrijgbaar zodat je met wat prgrammeerwerk er waarschijnlijk alles mee kunt wat jij wilt. Echter, een zoektochtje over internet kan vaak voorkomen dat je opnieuw het wiel gaat uitvinden.

9. Geregistreerd op
    Apr 2005

Citaat Origineel gepost door imhotep Bekijk Post
    [Deze is inderdaad ook zeer tof, maar in alle eerlijkheid nu.

Zo een knop is toch altijd meer gadget als echt nuttig.

Als je geen TS hebt dan is het natuurlijk een andere zaak, maar bijna iedereen hier heeft een TS dus die dingen zijn eigenlijk overbodig vind ik.
    Helemaal mee eens.
    Maar je hebt mensen die houden van (on) zinnige dingen
    die totaal geen nut hebben ... maar wel leeuk zijn é
    (te denken aan neon, bergies in auto, sportuilaatje, open luchtfilter, velgies blablabla)

Kheb ook eens op mp3car.com gekeken maar nog niet echt veel zinnigs kunnen vinden helaas.
    Laatst aangepast door Neonic : 24th June 2008 om 17:06
    'Gothic Clio'..project (R.I.P.)
    'Iced Earth'..project

10. Geregistreerd op
    Mar 2006

Blijkbaar kun je met de Space Navigator dus ook hotkeys 'besturen':

http://www.mp3car.com/vbulletin/cent...tor-issue.html

Dus blijkbaar o.a. bruikbaar met Centrafuse.

Voorbeeldjes 'inbouwen' Powermate:
    http://www.mp3car.com/vbulletin/inpu...ee-m-guys.html
    De vele broken links van foto's onderstreept maar weer eens waarom je photobucket/mijnalbum/etc. moet gebruiken ipv eigen serverruimte...
    Laatst aangepast door 454ss : 24th June 2008 om 17:48

+ Reageer op Onderwerp

Posting Regels